Colorful


Czas leci nieubłaganie i zawitała do Nas wiosna. Postanowiłam przygotować dla Was zestaw na co dzień, który będzie wygodny i idealny na aktualną porę. Z pomocą przyszedł mi sweterek, który mogliście ujrzeć w jesiennym poście. Znalazłam go zakopanego na dnie szafy, gdyż mimo swojej grubości nie nadawał się na zimowe wyprawy. Gdy ubierałam go pod kurtkę to czułam się niczym opatulony bałwan. Na teraz jest idealny. Sneakersy na koturnie są kolejne w mojej szafie, jednak tym razem czarne, klasyczne i na co dzień. Zamówiłam je ze strony Brilu.pl. Mimo tego,że dość szybko je dorwałam to na drugi dzień już mało ich zostało. Nie wiedziałam zbytnio co ubrać na dół, więc postawiłam na zwykłe, klasyczne jeansy ze sklepu it-girl.com.pl Gwoździem całej stylizacji okazała się torba marki Fabiola. Szara, skórzana w środku z małym portfelem na drobiazgi jest od tygodni nieodłącznym elementem każdej mojej stylówki. Nie mogę się doczekać Waszej opinii dlatego zostawiam Was ze zdjęciami. Nie zapomnijcie mnie zaobserwować na instagramie - @Gabrielakugla ! Buziaki!




Shoes - Brilu.pl / Bag - Fabiola / Pants - it-Girl.com.pl

CONVERSATION

17 komentarze:

  1. dobry fotograf z mamy, śliczne te zdjęcia <3
    oddawaj torebkę i oksy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zdjęcia ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweterek, jestem posiadaczką co najmniej kilku długich,a przede wszystkim ciepłych sweterków.
    http://momentdlamniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalny sweterek :) muszę przyznać ze nie widziałam takiego nigdy wcześniej, ogólnie to super wyglądasz
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz , super zdjecia ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś piękna!♡
    Śliczne włosy! Cudowna stylizacja!♡
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne włosy! A sweterek bardzo oryginalny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te okulary :) oj ja wiosny , to jeszcze nie czuję przez tą szarą aurę 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham wiosnę, uwielbiam tą porę roku. Nie jest za ciepło ani za zimno.
    http://wxkx.blogspot.com/2017/03/ulubiency-lutego.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja jest znakomita! Na sto procent będzie się nadawała na najbliższy wiosenny czas :) Zdjęcia wyszły fantastycznie, bardzo mi się podobają. Tak samo jak okulary!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. extra narzutka! takie okulary są świetnym dodatkiem do całości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń